17.8.2013 104th cup of shut up and bring me caffeine

image

Espresso, a Flat white a V60 a dělej včera bylo pozdě!
Stačí jeden den bez kávy abych se změnil na nepříčetného morouse. Uznávám, že možná skutečně mám maličkou a nepatrnou závislost.

Vždy mě též pobaví dotaz, kolik kávy za den vypije barista. Občas se bojím zda se kávy jednou přepiji. Už dlouho mi třeba nechutná cappuccino a na Flat White vždy není nálada… Doufám v oscilaci, ale vypadá to že se mé spektrum nápojů jen zužuje.

Jak jste na tom Vy a vaše spotřeba za den?

4 thoughts on “17.8.2013 104th cup of shut up and bring me caffeine

  1. Taky mi cappuccino záhadně přestalo chutnat… resp. raději si dám macchiato, pokud chci espresso nápoj s mlékem. Jinak kolikrát vypiju tak 6 káv denně, jindy dvě. Ale poslední dobou mám denní průměr čtyři kávy. Závislost si nepřipouštím 😀

    • To já taky ne… pořád se můžu vymlouvat na to že je to moje práce:) Ten trend zmenšování porce mléka a nárůst konzumace filtrů je zvláštním znakem coffegeeků:)

      • Já tomu jen hezky říkám zdravý apetit, závislost je pro mě negativní slovo a nepřipouštím si, že by mělo spojitost s něčím, co mi dělá dobře na srdci i na duši 🙂 :). Filtry mě neskutečně baví, rodinu taky, pokud jim to ale připravím :). Tuhle mě v neděli tahali z postele, se slovy, co jakou bude s tou kávou :D. A díky tebou vedené degustaci mi vzrostla i konzumace espressa :).

      • muhahahaha ono to žije!!! Pán co byl na degustaci aeropressů si několik dnů nato sám aeropress pořídil. Katka co byla s námi na degu espress tak jela pak na víkend do Berlína, nemůžu se ubránit radosti z toho, že je možné takto inspirovat.

Leave a comment