5.5.2014 365th cup of coffee

Tak… a je to tady…. rok je za námi. A když to vezmu kol a kolem, jsem tam kde jsem byl před rokem… příspěvek píšu ze stejného místa, přede mnou je stejná situace. To je trochu divný pocit. Jaká bude budoucnost?

Přemýšlel jsem nad tím, že šálků jsem vypil za tu dobu asi na deset let. Není důležité Vás bombardovat s každým shotem, který do sebe vpravím. Myslím, že z nějakého fotobombení se mi dařilo občas vybočit do vyšší dívčí, kde jsem přinášel témata, která mi plní hlavu a chtěl jsem slyšet Váš názor. V tomhle duchu bych asi rád pokračoval. Myšlenka příspěvku denně ať už je jeho kvalita vyšší či nižší je více klukovská, myšlenka příspěvku, který za to stojí a může otevírat diskuzi je více profesionální a mě bližší. Snad mi prominete, že jsem nedokázal udržet tu linii 356 příspěvků, pokud mi to nedokážete odpustit, pak se Vám co nejsrdečněji omlouvám. Přesto si myslím že 365coffeecups mají smysl. Dokázaly mě spojit s Vámi a dokázaly otevřít dveře mnoha projektům.

Tedy vstupujeme do druhého roku a já pro Vás ve spolupráci s dalšími skvělými lidmi chystám něco snad zajímavého, nedokážu nebýt tajnůstkář, protože kdyby cokoliv nevyšlo, rád to smetu pod koberec. Rád bych, ale naznačil, že tomu svému žvatlání snad dodám další dimenzi. Vstoupíme tedy do nového roku spolu? A nenudí Vás to už? Já se totiž rozehřívám…

5.5.2014 365th cup of coffee

Leave a comment