Proti Proudu – Marek Knopp a jeho Keyna Kii

Marek Knopp je borec o kterém ještě uslyšíme. Na Znojemsku rozjíždí svůj osvětový program Proti Proudu u kterého došlo i na spolupráci s pražičem Vaškem Marešem z Amáres coffee. Já jsem rád že si kluci vzpomněli i na mě a dostal jsem balíček téhle dobroty a už mají zase “nové dítě” takže kdo se dostal ke Kii ten má štígro a Vy ostatní můžete ochutnat úplnou novinku.  Pokud máte nějakou zajímavou kávu či vychytávku dejte mi vědět, rád se jí “mrknu na zoubek.”

Víc Vám o jeho kávě řeknu v krátším formátu třistašedesátpětky a můžete sledovat youtube, poslouchat přes soundcloud a nebo iPodcasts od iTunes:

Soundcloud:

Leave a Reply

