25.10.2013 173rd cup of profesionality

image

Dostal jsem otázku jak poznat že podnik je fajn. Začal jsem hodně uvažovat a pokusil se najít společný faktor ať pro nádražku, nebo Michelinskou restauraci. Nejde mi o to zvednout rypáček nad Kaťákem, nejde ani o správně nalitý latte art. Jeden faktor ovlivňuje podnik a výsledný dojem z něho. Je to profesionalita. Vyjádřená v jednom prostém a nejdůležitějším bodu. Dovolíte si jako obsluha vydat produkt se kterým nejste spokojeni? Když víte že jste nenašlehali dobře mléko, když jste připálili bulku burgeru? Vypustíte to? Pokaždé když obsluha zaváhá a nepostaví se za svou chybu, ubližuje nejen sobě v očích zákazníka, ale též celému podniku. Spokojený zákazník přijde znovu a naši chybu přeplatí, nespokojený nepřijde a rozšíří zprávu o naši neschopnosti. Občas jsem z té preciznosti, které mě učí Zdeněk s Adamem trochu v rozpacích, ale každá perfektně připravená objednávka se počítá a deklaruje kvalitu obsluhy.
P.s. Za fotografii vděčím profesoru Qwertiusovi;)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s