12.8.2013 99th cup of coffee delivery for Mr. Majko Vajko!

fb734c0c0d8711e3800122000aeb0c37_7

 

Tady je můj šampion! Skoro rok v kuse mu vždy píšu zprávy typu: “Chlape počkej tam na mě, brzo za tebou přijedu!” A konečně se to povedlo. Bylo to báječné a moc děkuju, nejen kvůli tobě, ale hlavně kvůli tobě! 

V této cestě jsem figuroval taky trochu jako poslíček, když jsme se s Jaroslavem Tučkem z Doubleshot dohodli abych Marianovi dovezl nějaké vzorky. Ráno před odjezdem jsem si prožil přesně ty zmatky co musí mít všichni v doručovacích společnostech, rychle vyzvednout zásilku a frčet 400km fuč:) a pak? Celý víkend jsem balíček postupně zapomínal a bral na špatná místa abychom se sešli jen pár minut před naším odjezdem a pár minut po konci Marianovi směny. 

Děkujeme za krásný výlet, bude mi vždy potěšením!

 

Leave a Reply

