14.7.2013 69th cup of Kozí plácek.

What a lovely saturday! Nejdřív jsem se teda schovával pod peřinou a rozhodně nechtěl na výlet, nakonec se moje obětování bohu nepromarněných dnů vyplatilo. Mířili jsme za kamarády na Creepy Teepee, po příjezdu do Kutné Hory nám ale stačil pouhý výskyt hipsterů na metr čtvereční, který jasně naznačil, že vstup za bránu bychom už nepřežili. Takže co v Kutné Hoře? Kozí Plácek není ani nutno vyslovovat. Slyšel jsem o něm různé zvěsti, hlavně o pokulhávající kvalitě servisu. Byl jsem však naprosto spokojený, jak french press tak vacuum pot přišli na stůl v dobrém stavu. Dobře naprosto spokojený jsem nebyl… celou dobu jsme bušili do stolu a dožadovali se vajíček nebo sendviče prostě čehokoliv slaného (to bušení a dožadování si představte jako tiché neslyšitelné kňourání zakončené větou: “Tak já si dám ten oříškový dort, děkuji pěkně.”) Inu nejsem slaný typ na snídaně… ale to je opravdu jen drobná připomínka k jinak úžasnému místu. Neváhejte na výlet, vždyť z Prahy je to jen hodinka smíchu ve vlaku, při vyprávění zábavných historek z natáčení.

14.7.2013 69th cup of Kozí plácek.

Leave a Reply

