7.7.2013 63rd cup of selfishness

Než se mi to při učení na státnice úplně šouplo a začal jsem psát “blogísek” měl jsem mnohem lepší nápad. Vytvořit online alternativu k London coffee guide pro Prahu. A tak jsem místo učení na zkoušky ze zimního semestru sepisoval tipy a prolinkovával profily kaváren s tímhle seznamem. Dal jsem tedy dohromady svoje oblíbená místa a k nim občas nějaký drb nebo doporučení. Překvapivě se třeba za poslední týden seznam rozrostl o 4 místa… to je ohromný boom když si to vezmete! Byl bych rád kdyby se seznam rozrůstal dále, takže Vaše tipy na případné uchazeče o zařazení rád přijmu. Buďte při téhle “zlaté éře” kavárnictví v ČR s námi. Jeden z největších Rockstar Barista pan Gwilym Davies se na svém Twitter účtu nedávno vyjádřil že Praha je v tuto chvíli na stejné úrovni jako Londýn v roce 2008 tedy skutečně zlatá éra začala:)

7.7.2013 62nd cup of selfishness

2 thoughts on “7.7.2013 62nd cup of selfishness

  1. Legendy praví, že bychom měli přemluvit Sibyliátko (Hanka, ex Encounter) aby oprášila Kavalérii a něco provedla, nebo se chopte Vy:) vždyť nachutnávat je krásné. Další legendy praví že se v ČR dlouho mluví o vydání kávové brožury, ale vždy zůstalo jen u snů.

Leave a Reply

